اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ارسال پیام

افزودن پرسش

You must login to ask a question.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

نی نی مَن سایتی برای پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین کاربران می باشد. برای استفاده از این سایت همین حالا عضو شوید.

امکان بارداری با کاندوم

امکان بارداری با کاندوم

پرسش و پاسخ شماره ۴ :

با سلام

می خواستم بدونم امکان بارداری با کاندوم وجود داره یا نه؟ چون از یک خانم شنیدم که با کاندوم و رابطه محافظت شده ای که داشتند باردار شده اند. مگه استفاده از کاندوم امکان بارداری رو به صفر نمیرسونه؟

و حتی چیزی که در مورد کاندوم هست اینه که میتونه جلوی بیماری های مقاربتی رو هم بگیره الان که کاندوم حتی نتونسته جلوی باردار شدن شخص رو بگیره، حین رابطه جنسی چطور میتونه جلوی انتقال بیماری رو بگیره؟؟؟؟ 

در موقع استفاده از کاندوم چه تکنیکی لازمه و یا اینکه چه نکاتی رو رعایت کنیم که خیالمون راحت بشه بارداری اتفاق نمی افته؟؟؟؟

من در شرف ازدواج هستم و می خوام اطلاعاتم در این زمینه بیشتر بشه که بعدا در دوران نامزدی و زندگی زناشویی  به مشکل نخورم !!!

 

پاسخ مشاور:
**خانم امیدوار (مشاور مامایی و زنان)**

سلام دوست عزیزم 

اگر کاندوم پاره نشده باشد احتمال بارداری یک درصد هم وجود ندارد احتمال اینکه شخص با وجود کاندوم سالم باردار شود وجود ندارد!!!

باید به تاریخ انقضای کاندوم روی جعبه آن توجه کنید و مواظب باشید ناخن و یا نگین انگشتر با کاندوم برخوردی نداشته باشد حتی این برخورد ها میتونه جوری باشه که اصلا سوراخ شدن کاندوم به چشم دیده نشه!!!!! در کل این دو سه موردی که گفتم روش مناسبی است و اگر رعایت شود احتمال بارداری با آن وجود ندارد موفق باشید.

درباره Adminتایید شده

باور کردی میبینی

مرا دنبال کنید

دیدگاه ( 1 )

  1. سلام عزیزم ممنون که خیلی شفاف به سوالات کاربران جواب میدین!!!!! بعضی از مشاوران متاسفانه در خیلی مبهم جواب میدن… وقتی کسی داره همه چیز رو توضیح میده و سوال میپرسه انتظار داره جوابی بگیره که نگرانیش رفع بشه.
    مثلا برای منم سوال بود که با کاندوم سالم احتمال بارداری هست بعد کارشناس میگه هر روشی ضریب شکست دارد! خب اگر واقعا با کاندوم سالم هم بارداری صورت بگیره که دیگه کلا کاندوم نباید استفاده بشه!

ارسال یک پاسخ