اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ارسال پیام

افزودن پرسش

You must login to ask a question.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

نی نی مَن سایتی برای پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین کاربران می باشد. برای استفاده از این سایت همین حالا عضو شوید.

در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟

در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟

چطور می توان در هنگام نزدیکی با ادای واژه ها، لذت رابطه رو بالا ببرید؟

شما می توانید مانند خیلی از زوجین دیگر  از کلمات برای بالا بردن حرارت جنسی خود استفاده کنید و شور و هیجان را در رابطه تان افزایش دهید. اجازه ندهید که ترس و خجالت، شما را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم سازد.

اولین گام: این است که در کمال آرامش، شما و همسرتان بنشینید و در مورد این که تمایل دارید از کدام  واژه ها استفاه کنید، به توافق برسید. روراست باشید و خجالت نکشید. با این کار حدود یکدیگر را برای به زبان آوردن کلماتی مشخص می کنید که شاید برخی از آنها از نظر یکی از طرفین خیلی قبیح باشد و در نتیجه نه تنها از آن حالت یخ بودن در می آیید، بلکه از وقوع برخی از حالات و کلام ناخوشایند از نظر یکی از طرفین حین عمل نزدیکی جلوگیری می کنید.

گام دوم: حالا وقت عملی کردن تمرین های کلامی است، به یاد داشته باشید که باید آنقدر این واژه ها را در آیینه با خود تمرین کرده باشید که به راحتی به هنگام نزدیکی به زبان بیاید. خجالت نکشید با تمرین گفتن این واژه ها برایتان راحت می شود.

گام سوم:  حتی می توانید بدون داشتن لغات در ذهن خود، با توصیف تک تک مراحل نزدیکی از زبان خود و تعریف و تمجید به نزدیکی خود هیجان بیشتری ببخشید. هر انسانی از تعریف لذت می برد و مایل است بداند که شما در حین انجام مراحل نزدیکی و صحنه های جدید و هیجان انگیز آن، چه احساسی دارید.
خیلی راحت به رابطتتون با کلمات رنگ و لعاب بدید.

درباره Adminتایید شده

باور کردی میبینی

مرا دنبال کنید

ارسال یک پاسخ