اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ارسال پیام

افزودن پرسش

You must login to ask a question.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

نی نی مَن سایتی برای پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین کاربران می باشد. برای استفاده از این سایت همین حالا عضو شوید.

فواید رابطه جنسی (سکس) سالم برای بدن

فواید رابطه جنسی (سکس) سالم برای بدن

مزایای داشتن یک رابطه جنسی سالم بسیار فراتر از آن است که حتی بتوانید تصورش را هم بکنید که در این بخش ما به بخشی از آن و البته مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

 

فواید رابطه جنسی(سکس)سالم برای بدن

۱- تقویت سیستم ایمنی:
محققان دانشگاه ویلک دریافتند که داشتن یک رابطه جنسی سالم (سکس سالم) یک و یا دوبار در طول هفته به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن تا حد بالایی کمک می کند این تا حدی است که ۳۰ درصد از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری می کند.

۲- تضمین سلامت قلب مردان:

جالب است بدانید مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم داشته باشند خطر حمله ها و بیماری های قلبی را در خود از بین برده اند البته این بدان معنا نیست که عصبانیت و استرس را نادیده بگیرند.
۳-تسکین درد:
قبلا هم  به صورت مستقیم در مورد تسکین درد با داشتن رابطه زناشویی سالم صحبت کرده بودیم که در این بخش در ادامه آن موضوع باید اضافه کنیم که درد با ایجاد حالتی ضد استرس که با رابطه جنسی حاصل می شود تسکین می یابد.
۴-جوان سازی پوست و…

امروزه یکی از بارزترین اثرات مثبت داشتن رابطه جنسی سالم ایجاد و حفظ جوانی پوست و چهره و همینطور اعضای درونی بدن در تمام دنیا به طور گسترده شناخته شده است.

۵-شادی دریافت ۱۰۰.۰۰۰ دلار:
این نکته بسیار جالب است که محققان شادی و نشاط بعد از رابطه جنسی سالم را با شادی دریافت ۱۰۰.۰۰۰ دلار پول مقایسه و به نتیجه یکسانی رسیده اند یعنی همان قدر که رابطه جنسی خوشایند است دریافت این مقدار پول هم خوشایند است.

درباره نویسنده

ارسال یک پاسخ