خانم هایی که ورزش و پیاده روی میکنید

پرسش

من تازه شروع به پیاده روی کردم کمرم و پاهام درد گرفته و کوفته شده چکنم

در طول روز چیزای چربی سوز چی میخورین

در حال پیشرفت 0
arghavan 1 ماه 10 پاسخ ها 87 بازدیدها 0

پاسخ ها ( ۱۰ )

  1. عزیزم کفش مهم ترین رکن پیاده رویه. یه کتونی مخصوص رانینگ باید بگیری بهت شار نیاد

  2. تمرینای کششی انجام بده.. این حالتتم به مرور رفع میشه

  3. درست میشه

    عادت می کنه بدنت

    چیز چربی سوز هم نداریم

    فقط فعالیت بدنی چربی رو می سوزونه

  4. غیر از پیاده روی بتونی چند تا شنا بری، طناب بزنی، دمبل بزنی هم خوبه

    شیرینی هم اگه حذف کنی، عالی میشه

  5. از روز اول زیاد پیاده روی نکن. کم کم شروع کن به زیاد کردن زمانش. اگه ژل خنک کننده بزنی تسکین میده دردت رو. واسه چربی سوزی که به پردتئین تبدیل بشه و پروتئین هات رو نسوزونه هر روز به میزان کافی پروتئین مصرف کن. مثلا سویا اجیلی بخور. ورزش و رژیم لاغری کمی احساس گرسنگی میاره. با خوردن بعضی غذاها احساس گرسنگی نمی کنی و باعث بیشتر خوردنت نمیشه. لوبیا. سویا اجیلی. کرفس. سیب. من اینا رو استفاده می کنم.

  6. زنجبیل و آبلیمو و آب ولرم مخلوط کن بخور به شدت چربی سوزه

    بیشتر از یک ساعت پیاده روی نکن چون باسنت تخت میشه

    اولش آروم راه برو بعد از ربع ساعت تند ترش کن دوباره آخرش یواش تر راه برو

    گن ببند زودتر جواب می گیری

    مایعات و میوه زیاد بخور

    قند و شیرینی و برنج و نان کمتر بخور

  7. من بچه هم دارم و شیطونن صبح زود میرم که خوابن راحت هر روز میرم بعضی وقتا ما ببین روزا هم به خودم تعطیلی میدم البته زیاد نه چون عادت کردم دیگه لذت میبرم قبلا حال نداشتم برم بازار برا خرید فقط با ماشین میرفتم الان پیاده میرم چون خسته نمیشم مثل قبل حس خوبیه

ارسال یک پاسخ