روش داشتن بازوهایی سفت و محکم

پرسش

برای داشتن بازوهایی سفت و محکم شما باید در همه جای بدنتون کاهش چربی داشته باشیداین به معنای کم کردن کالری زیاد وغذاخوردن دقیق و صحیح است

تمرین هایی که چندین مفصل را درگیر می کنند مثل حرکات شنا… بارفیکس و کول هالتر…. بهتر از تمرین هایی هستند که تنها یک ناحیه از بدن را مورد هدف قرار میده این تمرین های ترکیبی اول کمر و شانه هاروو….. سپس عضلات دو سر و سه سر بازوی شما را مورد هدف قرار می دهد

باید یک روز در میان بازوهایتان را تمرین بدهیداگر نمی‌تونید به باشگاه برید تمرینات با وزن بدن هم می‌تونید درست به اندازه‌ی وزنه زدن موثر باشه

انجام حرکت دیپ با صندلی یا در حالتی که هم پاها و هم دستها روی زمین قرار گرفته باشه شنای سوئدی و انواع دیگر تمرینات بازو رو انجام بدید

اونها را علاوه بر تمرین هوازی انجام دهیدفقط زیاده روی نکنیدآونها را یک روز در میان انجام بدید بنابراین می‌تونید به عضلات بازوهاتون یک یا دو روز برای ریکاوری زمان بدهید

با افزایش وزن شما بازوهای شما نیزدر معرض اضافه وزن چربی قرار می گیرن وبه سرعت بزرگ اما شل و ول می شوند و شما خیلی چاق تر به نظر می رسید اگه روزانه فقط صد کالری اضافی مصرف کنید تقریبا هر ماه نیم کیلو به وزنتون اضافه میشه شک نکنید این اضافه وزن بالاخره منجر به رسوب چربی در بازو هم میشه

برای تمرینات ورزشی لاغری بازو انتخاب های زیادی وجود داره از جمله استفاده از تمرینات ورزشی لاغری جلو بازو…. پشت بازو با کش…. هالتر….دستگاه دمبلTrx…. تمرینات با وزن بدن و کلی انتخاب های دیگه که میتونیدتومنزل انجام بدید💪

در حال پیشرفت 0
فاطمه 3 ماه 1 پاسخ 64 بازدیدها 0

پاسخ ( ۱ )

  1. برای خانوما بیشتر پایین تنه مهمه که خوش فرم باشه تا بازو 😊😊😊😊

ارسال یک پاسخ