بهبود روابط عاطفی یا ترمیم و بازگشت به یک رابطه با استفاده از قانون جذب

Question

☘ روابط

☘برای بهبود روابط عاطفی یا ترمیم و بازگشت به یک رابطه با استفاده از قانون جذب ابتدا لازم است تعریف قانون جذب را بدانیم ؛

☘قانون جذب می گوید به هر چه توجه شود در ذهن افکاری با ارتعاش و انرژی مشابه آن چیز تولید و به جاهن منتشر می شود که باعث می شود همانند همان جذب زندگی فرد شود

☘تفکرات سمی همانند انتظار برای وقوع اتفاقات ناگوار و یا ترس های بیجا، دقبقاً دلیل جدای ما از او بوده است؛

☘چرا که بنابر قانون جذب شما همان چیزی را دریافت خواهید کرد که منتظرش هستید!
به یاد داشته باشید که شما تنها قادر خواهید بود کسی را به رابطه بازگردانید که او نیز مایل به برقراری مجدد رابطه با شما باشد.

☘به گذشته و دلیلی که شما را از یگدیکر جدا کرد، فکر نکنید. به یاد داشته باشید که باید برروی آنچه میخواهید اتفاق بیفتد تمرکز کنید، نه برروی اتفاقاتی که دوست ندارید رخ دهند

☘برای برگرداندن عشق با قانون جذب لیستی را از جنبه های مثبت وجودی او و چیزهایی که در وجودش بود و شما عاشقانه آن ‌ها را دوست داشتید، تهیه کنید و به آنها انرژی و عشق بدهید.

☘این جهان، جهان ارتعاش هاست و در هرکجای جهان که باشید مهم نیست چقدر از یکدیگر دور باشید- انرژی و عشقی که به سمت فرد مورد نظر میفرستید، توسط او احساس میشود.

☘هنگامی که عشق و انرژی خود را به سمت او روانه میکنید، از پیدا شدن سر و کله اش در زندگیتان شگفت زده نشوید!!

☘حتی میتوانید عکسی از او را همراه خود داشته باشید و در هرکجا که احساس خوبی داشتید، این احساس و انژی را به سمت عکس او و در واقع خود او، روانه کنید.

☘اما به خاطر داشته باشید که عشق های یکطرفه و یا روابطی که شما در آنها احساس خوبی نداشته اید ( وصرفاً به دلایلی همچون پول و یا زیبایی بناشده بوده اند)، ارزشی برای بازگرداندن ندارند.

☘همچنین بدانید که اگر شما دقیقاً همان فردی باشید که قبلاً بوده است و هیچگونه تغییر مثبتی را در وجود خود ایجاد نکنید، در رابطه‌ی پیش رو نیز نخواهید توانست چیز جدیدی را تجربه کنید و احتمالاً دوباره به شکست خواهید رسید.

پاسخ ها ( 2 )

  1. بنظرم برای روابط خوب با قانون جذب بهترین روش اینه که با حس خوب فرد ایده آلمون رو تصور کنیم ??

  2. بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب امکان پذیر هست یا نه ؟؟??

ارسال یک پاسخ