راه حل تبخال تناسلی چیه؟

Question

من اینو پیدا کردم امیدوارم به دردتون بخوره!!

سوال شده که تبخال تناسلی دارم راه حل چیه ؟؟؟

پاسخ :

تبخال تناسلی یک بیماری عفونی هست و شیوع آن در خانمها بیشتر هست راه های انتقال از طریق رابطه جنسی دهانی ، مقعدی و تناسلی هست و زمانی هم اتفاق میوفته که شما بهداشت رو رعایت نمیکنید! یعنی رابطه مقعدی دارید و بلافاصله بعدش رابطه واژنی برقرار میکنید بدون اینکه شستشویی اتفاق بیوفته!

خیلی وقتا از کاندوم که استفاده کنید این موضوع رو کمتر میکنه و جلوی مبتلا شدن به این نوع تبخال رو میگیره حالا اگه صد درصد هم جلوگیری نکنه وجود کاندوم در رابطه خیلی بهتر هست و اگر بهداشت را رعایت کنید به احتمال زیاد جلوی این تبخال رو میگیرید مثلا خشک نگه دارید ، نذارید خیلی خیس بمونه از حوله ی مخصوص استفاده کنید پماد هایی که توسط پزشک بهتون معرفی میشه رو استفاده کنید و رابطه های جنسی تون رو خیلی باید کاهش بدین رابطه جنسی نامتعارف فرا زناشویی برقرار نکنید در اینصورت ممکنه طرف مقابل آلوده به ویروس تبخال تناسلی باشه!

خیلیا نگران این موضوع هستن که من خودم این تبخال رو دارم و میخوام بدونم اعضای خانواده ام هم این تبخال رو از من گرفتن یا
نه؟؟؟

پاسخ:

خوشبختانه این تبخال از طریق حوله ، توالت فرنگی یا چیزایی مثل قاشق ، چنگال انتقال داده نمیشه چون در محیط خارج از بدن انسان این ویروس زنده نمیمونه پس جای نگرانی نداره!

مسئله ی دیگه ای که هست شاید شما این تبخال رو داشته باشید ولی خودتون متوجه این موضوع نشید چون خیلی وقتا به صورت مخفیانه هست و زیاد نمود پیدا نمیکنه و به ظاهر خودشو نشون نمیده!

اما به صورت کلی علائمش به صورت آنفولانزا هست و یک برامدگی های پوستی اتفاق میوفته که انگار تاول میبنده یه قسمتایی از کشاله ران ، دور دستگاه تناسلی یا اطراف مقعد این مواردی که گفته شده میتونه از نشانه هاش باشه و آگاه باشید از این مورد ، اگر از کاندوم هم استفاده کنید خیلی وقتا از انتقال این
ویروس پیشگیری میکنه. در کل اگر زمانی که این تبخال رو دارید بهتره که رابطه جنسی برقرار نکنید تا جلوی خطر گرفته بشه!

پاسخ ها ( 5 )

  1. از اول از کجا این بیماری رو یه نفر میگره ؟؟ مثل زن و شوهر که هیچ کدوم تبخال ندارن ممکنه یکیشون بگیره ؟؟ و اگه اره چطوری میگره ؟

  2. ? تمام راه هاى درمان #زگیل_تناسلى :

    ↜کرایو تراپى
    (منجمد کردن )
    -میزان عود۶۰%
    -دردناک و در چند مرحله انجام مى شود

    ↜محلول موضعى پودوفیلین
    -میزان عود ۲۰%
    -ارزان بودن و موثر بودن درمان ,این روش را در خط اول درمان قرار داده

    ↜کرم ایمى کیمیود یا آلدر
    -این کرم معمولا جهت پیشگیرى از عود زگیل بعد از درمان استفاده مى شود
    -تقویت سیستم ایمنى بدن

    ↜جراحى (کوتر)
    -عود ۵۰%
    -تخریب پوست و ایجاد لکه و درد
    -هزینه بالا

    ↜لیزر
    -عود ۱۰%
    -هزینه بالا

ارسال یک پاسخ